divendres, 18 d’octubre del 2013

Redissenyant l'atenció primària: noves propostes de Porter






El Dr. Xavier Bayona és metge de família i màster en direcció d'institucions sanitàries, i és un professional actiu tant a la CAMFiC com a la Societat Catalana de Gestió Sanitària. El Dr. Bayona és, a més, un bon twitaire. I precisament un dels seus tweets, l'escollit avui, ens avisa de la publicació a Health Affairs d'un article de Michael Porter (i col·laboradors), sobre una proposta per redissenyar l'atenció primària nordamericana.

Vist el tweet no em vaig poder estar de seguir el link i vaig anar a petar a l'article. Llavors vaig tenir una sensació contradictòria. Per un cantó l'atenció primària nordamericana és molt més desendreçada que la nostra, per la qual cosa no semblava d'antuvi que allò ens hagués de ser útil. Deu ser una cosa d'americans per a americans, vaig pensar. Però per l'altra banda, Michael Porter acostuma a fer sempre propostes interessants en la línia del valor de les activitats clíniques. O sigui que vaig decidir llegir-lo amb atenció i per al dilluns estic preparant un post sobre l'assumpte. A veure què en trèiem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada